«Το ζήτημα της ιδιωτικότητας
μπορεί να διαχωριστεί σε δύο βασικά και σχετικά μέρη.

Δεύτερον, τα βασικά
επιχειρηματικά μοντέλα και οι στρατηγικές πολλών από τους κορυφαίους παγκόσμιους
τεχνολογικούς κολοσσούς εστιάζουν στην ανεύρεση και συγκέντρωση προσωπικών
δεδομένων και πληροφοριών από τους καταναλωτές. Παρακολουθούν τα κλικ που
κάνετε με το ποντίκι σας και καταγράφουν τις προτιμήσεις σας. Πρωταρχικός στόχος
είναι να χρησιμοποιήσουν ή να πουλήσουν αυτά τα προσωπικά δεδομένα με το
αζημίωτο συχνά σε διαφημιστές ή άλλους υπεύθυνους προώθησης. Ένας άλλος στόχος τους
είναι να παρέχουν πιο προσωποποιημένες προσφορές κομμένες και ραμμένες στα
ενδιαφέροντά σας» (σελ. 83-84).
Αφήγηση από το βιβλίο: Το
Facebook στη ζωή των παιδιών μας του Τζέιμς Π. Στάιερ. Αθήνα: Μίνωας, 2013,
σελ. 77-109.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου