Τρίτη 1 Μαΐου 2018

Η παγίδα της εξάρτησης


«Δεν μπορώ να τα καταφέρω μόνος μου»




Το ερωτηματολόγιο της εξάρτησης:

1. Νιώθω περισσότερο σαν παιδί παρά σαν ενήλικας όταν πρέπει να αντιμετωπίσω τις ευθύνες της καθημερινής ζωής.
2. Δεν είμαι ικανός να τα καταφέρω μόνος μου.
3. Δεν μπορώ να αντιμετωπίσω μόνος μου την πραγματικότητα.
4. Οι άλλοι άνθρωποι μπορούν να με φροντίσουν καλύτερα από ότι μπορώ να φροντίσω εγώ τον εαυτό μου.
5. Δυσκολεύομαι να αναλάβω νέες ευθύνες, εκτός αν έχω κάποιον να με καθοδηγεί.
6. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα σωστό.
7. Είμαι αδέξιος.
8. Μου λείπει η κοινή λογική.
9. Δεν μπορώ να εμπιστευτώ την κρίση μου.
10. Βρίσκω την καθημερινή ζωή δύσκολη και πολύπλοκη.




Young, J.E. & Klosko, J.S. (2011). Ανακαλύπτοντας ξανά τη ζωή σας. Εκδόσεις Πατάκη, σελ. 234-275. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου