Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Αφιερωμένο στην τρίτη ηλικία...

Πριν ένα χρόνο περίπου σε κάποιο blog (δεν θυμάμαι σε ποιο), διάβασα ένα γράμμα αφιερωμένο στην τρίτη ηλικία, που μου φάνηκε πολύ συγκινητικό. Το ίδιο συγκινητικό φάνηκε και στις ομάδες (Ανάπτυξη στην τρίτη ηλικία και Σχολές Γονέων) που το έδωσα.

Αφιερωμένο στην Τρίτη ηλικία…..
Αγαπημένο μου παιδί……
Την ημέρα που θα προσέξεις ότι γέρασα και αυτό φοβάμαι ότι δεν θα αργήσει
να γίνει κάνε υπομονή και προσπάθησε να καταλάβεις…..
Από την πρώτη στιγμή ήμουν δίπλα σου και με μεγάλη λαχτάρα περίμενα τον
ερχομό σου !!!!
Κι όταν το θαύμα έγινε από την ευτυχία μου άνοιξαν οι ουρανοί και η χαρά μου
ήταν απερίγραπτη !!!!
Στα χρόνια που πέρασαν ήμουν δίπλα σου με την αγάπη που σου άξιζε και με
την τρυφερότητα που χρειαζόσουν…..
Όμως ο χρόνος είναι αδυσώπητος και οι αλλαγές απάνω μου είναι ορατές.. Για
αυτό αν καμιά φορά λερωθώ την ώρα που τρώω η εάν δυσκολεύομαι να δείξεις
κατανόηση…
Θυμήσου με πόση υπομονή ξόδευα ώρες ατελείωτες να σε βοηθήσω…
Όταν μιλάμε αν επαναλαμβάνω τα ίδια πράγματα δύο και τρείς φορές μη με
παρεξηγήσεις…..
ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ…
Όταν ήσουν μικρό παιδί έπρεπε να σου λέω πολλές φορές την ίδια ιστορία μέχρι
να σε πάρει ο ύπνος …
Όταν δεν θέλω να κάνω ντους μην θυμώνεις…. Θυμήσου τις χίλιες δικαιολογίες
που έβρισκες προκειμένου να με πείσεις να μην σε λούσω….
Όταν διαπιστώσεις την άγνοια μου πάνω στην νέα τεχνολογία δώσε μου
απαραίτητο χρόνο να προσαρμοστώ και μην με κοιτάς με περιπαιχτικό
χαμόγελο….
Όταν συζητάμε και ξεχνάω κάτι δώσε μου χρόνο να το θυμηθώ και αν δεν
μπορώ μην εκνευρίζεσαι…. Το ποιο σημαντικό δεν είναι η ίδια η συζήτηση αλλά
η χαρά να είμαστε μαζί και να συζητάμε……
Σου δίδαξα τόσα πολλά πράματα…. Να τρως σωστά …. Να ντύνεσαι σωστά
Να αντιμετωπίζεις τη ζωή με θάρρος….
Όταν δεν θέλω να φάω μην με πιέζεις…. Ξέρω καλά πότε πρέπει και πότε όχι….
Και όταν τα κουρασμένα πόδια μου δεν μου επιτρέπουν να περπατώ μην
στεναχωριέσαι…. Φυσικό είναι…. Εσύ δώσε μου το χέρι σου να κρατηθώ….. Το
ίδιο έκανα και εγώ όταν έκανες τα πρώτα σου βήματα…..
Το ξέρω ότι η ηλικία μου δεν επιτρέπει τόση δραστηριότητα όσο θα ήθελα….
Ωστόσο τα καταφέρνω και επιβιώνω ..
Κάποια μέρα θα καταλάβεις τι εννοώ
Κάποια μέρα θα καταλάβεις ότι παρά τα λάθη μου πάντα ήθελα το καλύτερο για
σένα και προσπάθησα όσο μπορούσα να ετοιμάσω τον δρόμο σου….
Δεν πρέπει να αισθάνεσαι λυπημένα επειδή είσαι αναγκασμένη να με βλέπεις
δίπλα σου….
Πρέπει να είμαι δίπλα σου… Η πείρα μου σου είναι απαραίτητη…..
Δώσε μου το χέρι σου και βοήθησε με να τελειώσω τον δρόμο μου με υπομονή
αγάπη και ειρήνη και εγώ θα σου ξεπληρώσω με ένα χαμόγελο και με την
μεγάλη αγάπη μου που έχω για ΣΕΝΑ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου