Τρίτη 27 Αυγούστου 2024

Διαβάζοντας δύο παραμύθια για την υιοθεσία

«Η καινούρια μου μαμά κι εγώ»

Της Renata Galindo


 

«Η καινούργια μου μαμά κάνει όλα όσα κάνουν όλες οι μαμάδες. Φτιάχνει μαζί μου γλυκά, με κάνει κούνια και με φροντίζει όταν πέφτω. Παρόλο που δε μοιάζουμε με αγαπάει ακριβώς όπως είμαι.

Μια όμορφη ιστορία για μαμάδες και παιδιά που προσεγγίζει με απλό και τρυφερό τρόπο το θέμα της υιοθεσίας» (από το οπισθόφυλλο).

«Μαθαίνουμε πώς να είμαστε οικογένεια».

  ==============================================================

«Αγάπη ως τον ουρανό»

Της Νανίνα Σακκά- Νικολακοπούλου

 

«Η Άννα ήθελε ένα παιδάκι όσο τίποτε άλλο. Κάπου στον κόσμο γεννήθηκε ένα μωρό που δεν πρόλαβε να γνωρίσει τη μαμά του. Αρκεί μια μεγάλη απόφαση για να συναντηθούν η Άννα και το μωρό και να αλλάξει η ζωή τους για πάντα!» (από το οπισθόφυλλο).

Η Διαλεχτή είναι ένα κοριτσάκι που περιγράφει πως βίωσε την υιοθεσία της από μια μητέρα που νιώθει ότι την αγαπάει πολύ, αφού η μητέρα που τη γέννησε έγινε άγγελος.

 

Πηγές

Νανίνα Σακκά- Νικολακοπούλου. 2024. Αγάπη ως τον ουρανό. Εκδόσεις Πατάκη.

Renata Galindo. 2017. «Η καινούρια μου μαμά κι εγώ». Εκδόσεις Ψυχογιός.

 

Κουραβάνας Νικόλαος & Παπαδοπούλου Ελένη, Ψυχολόγοι, MSc.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου