Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2024

Στο πολυαγαπημένο μου παιδί…

«Υπόσχομαι η αγάπη μου να είναι πάντα αδιαπραγμάτευτη. Θα σε καθοδηγώ με σύνεση και κατανόηση. Ακολούθησέ με, μικρό μου, και να είσαι σίγουρος ότι θα μάθουμε και θα ωριμάσουμε μαζί. 

 

Θα σέβομαι την παιδική σου ηλικία και την αξιοπρέπειά σου.

Θα βλέπω πάντα το φως μέσα σου και θα το καθρεφτίζω πίσω σ’ εσένα, για να σε βοηθήσω να βρεις τον δρόμο σου. Είσαι ασφαλής εδώ, αγάπη μου, ηρέμησε.

Είσαι ελεύθερος να είσαι ο εαυτός σου απόλυτα και ολοκληρωτικά, και να ξέρεις ότι σε αγαπώ απόλυτα και ολοκληρωτικά γι’ αυτό που είσαι.

Το χαμόγελό σου φωτίζει τον κόσμο μου.

Το γέλιο σου κάνει την καρδιά μου να αγαλλιάζει.

Η έκπληξη στο βλέμμα σου μου ανοίγει τα μάτια.

Η χαρά σου μου φτιάχνει τη διάθεση.

Μου μαθαίνεις τόσο πολλά για τη ζωή. Σου είμαι ευγνώμων.

Θα σε ενθαρρύνω πάντα. Αν χρειάζεσαι κάποιον να σου θυμίζει την καλοσύνη, τη δύναμη, το θάρρος ή την αντοχή σου στις δυσκολίες, στηρίξου πάνω μου. Είμαι εδώ.

Ελπίζω να γνωρίζεις τι θαύμα είσαι. Είσαι μοναδικός, ανεπανάληπτος, η ευλογία μου.

Είθε να ζήσεις μια ζωή γεμάτη γαλήνη, κατανόηση, χαρά και αγάπη ως αποτέλεσμα της γαλήνης, της κατανόησης, της χαράς και της αγάπης που έχεις βιώσει εδώ». (Rebecca Eanes)

Ένα γράμμα γεμάτο συγκίνηση από μια μητέρα προς το παιδί της. Ένα γράμμα με λόγια που ξεχειλίζουν αγάπη, αλλά και σοφία. Μακάρι όλοι οι γονείς να μπορούσαν να νιώσουν το ίδιο και να έκαναν τις ίδιες υποσχέσεις για το παιδί τους! 

Πηγή:

Από το βιβλίο: Θετικοί γονείς ευτυχισμένα παιδιά,Πεδίο, Rebecca Eanes.

 

Κουραβάνας Νικόλαος & Παπαδοπούλου Ελένη, Ψυχολόγοι, MSc.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου